Rekisteröityminen/kirjautuminen Ostoskoriin

Toimitusehdot

Voimassa 14.3.2023 alkaen.

Tilaaminen

Phonak-kauppa.fi myy tuotteita sekä yrityksille että yksityisille ainoastaan Suomeen (myös Ahvenanmaalle).

Tilaaminen tapahtuu osoitteessa Phonak-kauppa.fi. Tilauksessa tulee ilmetä asiakkaan nimi ja/tai yritys, toimitusosoite, laskutusosoite (jos eri kuin toimitusosoite), puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Lisäksi asiakkaan tulee valita maksutapa.

Tilaaja on aina vastuussa varmistamaan tilaamiensa tuotteiden soveltuvuus ja on velvolinen tarkistamaan ne ennen tilauksen lähettämistä.

Tilauksesta lähtee asiakkaalle aina automaattisesti tilausvahvistus sähköpostitse asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen, josta ilmenee tilaustiedot, tilatut tuotteet ja hinnat, maksutapa sekä tilaajan tiedot.

Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä kumpikaan osapuoli voi sitä yksipuolisesti muuttaa. Asiakkaan on huomioitava, että tuotteiden värit saattavat poiketa hieman luonnossa siitä, miltä ne näyttävät verkkokaupassa.

Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Laskutus- ja osamaksupalvelun toteuttajana toimii Walley.

Walley (entinen Collector):

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Walley:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista. Walley:n laskuun tulee laskutuslisä. Tarkista laskutuslisän summa tilausta tehdessäsi.

Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla vähintään laskulla näkyvän vähimmäissumman eräpäivään mennessä. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Walley:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi.

Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tilaushetkellä ja Walley tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä: Ehdot ja SECCI

Maksuehdot

Maksaminen tapahtuu verkkomaksuna ennen tuotteiden toimittamista tai laskulla toimituksen jälkeen. Lasku lähetetään postitse. Meillä ei ole verkkolaskutusmahdollisuutta. Maksamalla tilauksen loppusumman mukaisen suorituksen, katsotaan tilaus asiakkaan puolelta hyväksytyksi.

Toimitustapa ja toimituskulut

Käsittelemme tilauksia arkisin. Toimitusaika on 2-7 arkipäivää maksusuorituksesta tai laskutusasiakkaille tilauksen käsittelystä. Mikäli tuotetta ei löydy heti varastosta, Phonak-kauppa.fi on asiakkaaseen suoraan yhteydessä.

3.4.2023 alkaen toimitamme 30 € ja sen yli menevät tilaukset ilman toimituskuluja. Muuten toimituskulu on 5 €.

Toimitamme tuotteita vain Suomeen (myös Ahvenanmaalle). Tuotteet toimitetaan pääasiassa keskusvarastoiltamme Saksasta ja Hollannista ja ne toimitetaan pääasiallisesti postipakettina. Paketin lähettäjäksi on merkitty "Sonova Finland Oy" tai "Arvato". Pienet tuotteet toimitamme mahdollisuuksien mukaan kotiin jaettavana pikkupakettina. Posti kuitenkin saattaa muuttaa pikkupaketin jakelutavan noudettavaksi postipaketiksi, joten emme lupaa kotiinkuljetusta.

Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen sekä puhelinnumeron tarkasti. Posti lähettää postipaketin saapumisilmoituksen tekstiviestillä annettuun puhelinnumeroon. Phonak-kauppa.fi ei vastaa seuraamuksista eikä kuluista, jos toimitusosoite on ilmoitettu virheellisesti tai se on muuttunut.
Jos asiakas on ostanut useamman kuin yhden tuotteen kerralla, saattavat tuotteet saapua erikseen toimitettuina. Tilaukset pyritään kuitenkin lähettämään kerralla.

Mikäli asiakas huomaa tuotteessa kuljetusvaurion, on asiakkaan ilmoitettava vauriosta viipymättä Phonak-kauppa.fi:n asiakaspalveluun
Puh. 010 281 4477
Sähköposti info (at) phonak.fi

Hinnat

Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne on julkaistu Phonak-kauppa.fi verkkokaupassa.

Hinnat sisältävät arvonlisäveroa 25,5 %.

Tuotteen palauttaminen

Yksityishenkilöillä on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos tuote palautetaan on sen oltava käyttämätön ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen samalla tavalla, mitä se oli vastaanotettaessa.

Tuotteen palauttamisesta aiheutuneet kulut ovat tilaajan vastuulla. Mikäli kyseessä on virheellinen toimitus pyydämme ottamaan yhteyttä palautustunnuksen saamiseksi.

Pidätämme palautuksesta toimituskulut 5€, mikäli tilauksen loppusumma on alle 30€ palautuksen jälkeen ja postikuluja ei ole maksettu alkuperäisen tilauksen yhteydessä. 

Rahat palautetaan 30 päivän kuluessa täysimääräisenä, mikäli tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa. Rahojen palautusta varten asiakas voi saada sähköpostiin linkin tilinumeron ilmoittamista varten pankista riippuen.

Tuote tulee palauttaa seuraavaan osoitteeseen:

Sonova Finland Oy, Tullikatu 6, 33100 Tampere

Takuu

Takuuaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Takuuaika on ilmoitettu tuotetiedoissa. Asiakkaan tulee säilyttää maksutosite tuotteen takuuehdon täyttämiseksi.

Reklamaatiot

Phonak-kauppa.fi vastaa siitä, että tuotteet toimitetaan sopimuksen mukaisina. Kuljetusvaurioista on ilmoitettava välittömästi, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vaurioita.

Phonak-kauppa.fi ei vastaa tuotteen väärinkäytöstä tai asiakkaan huolimattomuudesta aiheutuneista vaurioista.

Verkkoajanvarauksen varaus- ja peruutusehdot

Ajanvarauksen peruutuksen on tapahduttava viimeistään 24h ennen varattua aikaa. Saman vuorokauden aikana peruutetuista sekä peruuttamattomista ajoista yrityksellä on oikeus periä 50% palvelun hinnasta.

Mahdollinen ajan peruuttaminen on tehtävä puhelimitse 010 281 4470 tai sähköpostilla info@kaiku-kauppa.fi.

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§ mukaan

  1. Rekisterinpitäjä: Sonova Finland Oy, 010 281 4477, Tullikatu 6, 33100 Tampere
  2. Rekisteriasioista vastaava henkilö: Timo Ylihakola, 010 281 4477. Sonova Finland Oy, Tullikatu 6, 33100 Tampere
  3. Rekisterin nimi: Phonak-kauppa.fi verkkokaupan asiakasrekisteri
  4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus: Asiakasrekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon ja tilausten toimittamista varten.
  5. Rekisterin tietosisältö: Asiakkaan itse luovuttamat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostisoite. Mikäli asiakas on itse rekisteröitynyt verkkokauppamme asiakkaaksi, myös asiakkaan tilaushistoria kirjataan ylös. Verkkokauppaamme voi käyttää myös ilman rekisteröitymistä.
  6. Säännönmukaiset tietolähteet: Verkkokaupan tilaustiedoista asiakkaan itsensä ilmoittamat tiedot. Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan itse rekisterin pitäjälle tekemistä ilmoituksista.
  7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset: Tietoja luovutetaan tilausten toimittamista varten kuljetusyrityksille Posti ja UPS sekä Arvato Benelux B.V.:lle (osoite: Brem 1, 6598 MH Heijen, The Netherlands) joka vastaa Sonova Finland Oy:n keskusvarasto- ja logistiikkapalveluista. Tilauksen palautustapauksissa luovutetaan tieto palautuksesta sekä asiakkaan sähköpostiosoite maksun palauttamiseksi maksupalvelun tarjoaja Paytrail Oyj:lle (Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä). Tietoja ei luovuteta muille ulkopuolisille tahoille kuin mitä tilausten toimitusta ja maksamista varten on tarpeellista, ellei asiakas itse erikseen tätä toivo. Asiakkaan tekemä tietojenluovutuspyyntö tulee aina tehdä kirjallisesti.
  8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle: Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle, ellei asiakas erikseen tätä toivo. Asiakkaan tekemä tietojenluovutuspyyntö tulee aina tehdä kirjallisesti.
  9. Rekisterin suojauksen periaatteet: Hallintaan on pääsy vain rekisterin ylläpitäjillä ja se on salasanoin suojattu. Manuaalinen asiakasrekisterimateriaali säilytetään lukollisissa arkistokaapeissa tiloissa, joihin pääsee vain organisaatioon kuuluvat henkilöt kulkuluvalla. Poisheitettävää aineistoa varten organisaatiolla on tietoturvalaatikko.


Tietoa evästeistä

Me käytämme tällä verkkosivustolla erilaisia teknisiä sovelluksia, mm. evästeitä, joiden avulla keräämme ja tallennamme tietoja käyttämistäsi palveluista. Em. tietoja käytetään palvelun käytön seurantaan, kohdennetun mainonnan tuottamiseen ja mainonnan tehon mittaamiseen. Lisätietoja: kts. rekisteriseloste.

Eväste on lyhyt tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Evästeiden avulla Palveluntarjoaja voi kehittää palveluaan entistä asiakasystävällisemmäksi ja tarjota asiakkailleen kohdennettua markkinointiviestintää. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet oletusasetuksin, mutta käyttäjä voi myös torjua evästeiden käytön oman selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimestaan palvelun käytön jälkeen. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista saa selaimen valmistajan ohjeista. Verkkopalveluun sisältyvät palvelut voivat kuitenkin edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen.

Tietosuojaseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10 ja 24 § mukaan

  1. Rekisterinpitäjä: Sonova Finland Oy, 010 281 4477, Tullikatu 6, 33100 Tampere
  2. Rekisteriasioista vastaava henkilö: Timo Ylihakola, 010 281 4477. Sonova Finland Oy, Tullikatu 6, 33100 Tampere
  3. Rekisterin nimi: Phonak-kauppa.fi verkkokaupan asiakasrekisteri
  4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus: Asiakasrekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon ja tilausten toimittamista varten.
  5. Rekisterin tietosisältö: Asiakkaan itse luovuttamat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostisoite. Mikäli asiakas on itse rekisteröitynyt verkkokauppamme asiakkaaksi, myös asiakkaan tilaushistoria kirjataan ylös. Verkkokauppaamme voi käyttää myös ilman rekisteröitymistä.
  6. Säännönmukaiset tietolähteet: Verkkokaupan tilaustiedoista asiakkaan itsensä ilmoittamat tiedot. Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan itse rekisterin pitäjälle tekemistä ilmoituksista.
  7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset: Tietoja luovutetaan tilausten toimittamista varten kuljetusyrityksille Posti ja UPS sekä Arvato Benelux B.V.:lle (osoite: Brem 1, 6598 MH Heijen, The Netherlands) joka vastaa Sonova Finland Oy:n keskusvarasto- ja logistiikkapalveluista. Tilauksen palautustapauksissa luovutetaan tieto palautuksesta sekä asiakkaan sähköpostiosoite maksun palauttamiseksi maksupalvelun tarjoaja Paytrail Oyj:lle (Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä). Tietoja ei luovuteta muille ulkopuolisille tahoille kuin mitä tilausten toimitusta varten on tarpeellista, ellei asiakas itse erikseen tätä toivo. Asiakkaan tekemä tietojenluovutuspyyntö tulee aina tehdä kirjallisesti.
  8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle: Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle, ellei asiakas erikseen tätä toivo. Asiakkaan tekemä tietojenluovutuspyyntö tulee aina tehdä kirjallisesti.
  9. Rekisterin suojauksen periaatteet: Hallintaan on pääsy vain rekisterin ylläpitäjillä ja se on salasanoin suojattu. Manuaalinen asiakasrekisterimateriaali säilytetään lukollisissa arkistokaapeissa tiloissa, joihin pääsee vain organisaatioon kuuluvat henkilöt kulkuluvalla. Poisheitettävää aineistoa varten organisaatiolla on tietoturvalaatikko.
  10. Tarkastusoikeus ja oikeus tiedon korjaamiseen: Asiakkaalla on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot. Mikäli tiedoissa on virhe, niin asiakas voi pyytää virheellisten tietojen korjaamista.
  11. Vastustamisoikeus: Asiakkaalla on oikeus vastustaa omien tietojensa käsittelyä, mikäli hän kokee, että olemme käsitelleet henkilötietoa lainvastaisesti tai meillä ei ole oikeutta käsitellä jotain henkilötietoa. Jos vastustat tietojesi käsittelyä, keskeytämme henkilötietojesi käsittelyn siksi aikaa, kunne saamme selvitettyä käsittelyn lainmukaisuuden. 
  12. Kielto-oikeus: Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen käyttämistä suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia varten. Asiakasrekisteri on suojattu salasanoin ja rajoitetuin käyttöoikeuksin. Tietoja pääsee tarkastelemaan vain ne organisaation sisäiset tahot, jotka tarvitsevat tietoja työhönsä.

Päivitetty: 31.10.2024

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Evästeasetukset
Made by Tremedia